3. 1. 2009.

The Linux is no more... :(

Da... Sada će početi zvižduci i skandiranje "PRODANA DUŠO!!! UAAAAA" ali šta da se radi... Kada je posao u pitanju jednostavno ništa ne sme da trpi, a ponajmanje moja produktivnost i kvalitet rada.

Da skratim priču od Nove 2009. ( ah da... SREĆNA NOVA GODINA SVIMA :D ) na mom kompu se kao primarni OS vrti Windows Vista Ultimate 64bit. Na ovaj ogavan korak sam se odlučio ( ne, nije sbog igrica, lepo sam se ja igrao i na Linuxu ;) ) zato sto sam primoran da radim programe za Windows okruženje pošto 99% mojih klijenata koristi Windows a to je, logično jelte, najlakse raditi baš iz Windowsa :).

Anyway, koristio sam ja na Linuxu i Total Commander i SQL Yog i Photoshop, ali je uvek postojao neki problemčić u emulaciji koji me bar malo usporavao i koji sam morao nekako da prevazilazim, tj. da se dovijam :). Od nove godine sam odlučio da sve to ipak nije toliko vredno mučenja i nabacio sam Windows kao primarni OS i sada mi sve radi kako treba, ponovo koristim moj omiljeni PHP editor phpED ( njega nisam mogao da poteram pd Linuxom ), ponovo koristim Tortoise SVN i CVS ( u Linuxu sam za ove poslove koristio konzolu :D ) i jednostavno kada pogledam iza sebe moram da priznam da mi nije krivo :). Definitivno sam ovako puno produktivniji i brži, a moram da priznam i da mi je mnogo udobnije da radim...

Šta da se radi... Izgleda da Linux koliko god dobar bio ipak mora da sredi još neke ozbiljne stvari, a to su orvenstveno navike Windows korisnika, a potom i da dobije neke ozbiljne programe ( da li je neko rekao phpED? Pa dobro... Postoji ZendStudio za Linux, ali moram da priznam da je phpED svetlosnim godinama ispred Zend-a, bar za moj ukus, zatim ne bi bilo loše ni da dobije nativni Photoshop - svaka čast Gimpu, ali ipak je PS PS itd. ).

Eto... To je to... Izjadao sam se i opravdao pred svima... Sad mi je lakše :D... Hehe, ma šalim se... Ovo je samo za posao odluka! Na laptopu mi se i dalje vrti XUbuntu, a i na desktopu mi je prisutan Ubuntu tako da se ne dam... Neću da okrenem leđa Linux zajednici jer je toliko dobra i draga i toliko mi se sviđa cela ta filozofija da me je jednostavno sramota da to uradim! GOOOOOOOOO LINUX!

3 коментара:

Анониман је рекао...

PRODANA DUSOOOOOOOOOOOOO!

Анониман је рекао...

To si sve mogao i bez brisanja Linuksa. ;)

Elem... Total Commander je sranje. Ako ti treba nešto slično, koristiš Krusader ili Gnome Commander.

Što se tiče MySQL GUI:
http://dev.mysql.com/downloads/gui-tools/5.0.html
http://www.fabforce.net/dbdesigner4/index.php
http://www.navicat.com/
http://www.ibm.com/developerworks/data/library/techarticle/dm-0312bhogal/
Itd...

Što se tiče Photoshopa... Ako ti već ne odgovara GIMP, tu je Crossover (http://www.codeweavers.com/). CS2 bi trebao sasvim fino da radi pod njim. Ako ne, probaš sa nekom varijantom PC emulatora pod kojim instaliraš Windows XP.

Itd...

Bojan Kopanja је рекао...

Sve je to lepo i strava sto ti kazes, ali ako mislis da je TC sranje i da Krusader moze da se nosi sa njim onda izvini, ali ti ne znas o cemu pricas :).

A sto se tice ovih MySQL GUI-a ne znam sta da ti kazem osim da pogledas SQL Yog i da mi onda kazes koliko opcija koje on ima ( a koje jako puno koristim ) ovi programi koje si ti naveo imaju.

I za kraj... Koja je poenta Wine-a, Crossover-a i slicnih pokusaja? Da koristim Win programe na Linuxu? Da opet koristim krekovane stvari ( da, i dalje je ovo Srbija pa se licence ne placaju ;) )? Pa zasto da se mucim sa tim? Jednostavno cu koristiti i piratski Win i sve ce mi raditi nativno onako kako treba ;).