4. 12. 2008.

Mr. Ing :)

Iza ovako "misterioznog" naslova se krije jedna jako radosna vest za mene i moju bližu okolinu, tj. moje najbliže... Autor ovih tekstova je juče, 03.12.2008. godine u 17:00 uspešno odbranio svoj diplomski rad, pod naslovom "Softverski sistem za WEB prezentaciju oglasa", najvećom ocenom ( 10 :D ) i zvanično postao inženjer elektrotehnike za računarsku tehniku :D... Jeeeeeeeeee :D. Pa dobro sada... Nisam ja birao ovaj kilometarski naziv titulu, alo šta da se radi, bitno je da je i ovaj period mog života uspešno priveden kraju i da je sada na redu "pravi kontakt sa svetom" ( kao da je toga nedostajalo do sada ;) ).

Sve bi bilo mnogo lepše da sam imao bar 2-3 dana da uživam u postignutom uspehu, ali to će morati da ostane za neki drugi put pošto mi je danas ( 04.12.2008. godine ) počelo civilno služenje vojnog roka u crvenom krstu u Staroj Pazovi... Eto, ko bi rekao... Od inženjera do "vojnika" za manje od 24h ;).

Uh... Dosta mi je kuckanja za sada, od juče sam ili za računarom po raznim messengerima ili na telefonu, obaveštavam ljude i primam čestitke, tako da sada idem malo da se posvetim blejanju i uživanju u miru i tišini moje sobe :D.

Do sledećeg jvaljanja ;)...

Нема коментара: