23. 8. 2009.

Honney... I'm homeeeeee :)

Pozdrav svima! Prošlo je 7-8 meseci od mog poslednjeg posta na ovom blogu, a razlog za to je kako nedostatak vremena, tako da nedostatak inspiracije, tj. neke smislene teme koju bih opisao ovde :).

Anyway, za to vreme se dosta toga desilo tako da sad mogu da počnem sa smaranjem :P.

Kao prvo i meni jedno od važnijih samo da napomenem da mi je ostalo jos 10 dana sluzbe pod Crvenim Krstom u Staroj Pazovi tako da je i ta priča sa "vojskom" privedena kraju ( jeeeeee ) i od sada se mogu posvetiti u potpunosti razrađivanju i usavršavanju druge stvari koju ću ovde opisati ;).

Druga stvar je otvaranje firme krajem februara ove ( 2009. ) godine, tako da sam sada presao u preduzetnike :) i nalazim se na čelu firme: Servis "ZeusSoftware", koja se uglavnom bavi ( iako relativno kontradiktorno nazivu :P ) izradom aplikativnog softvera i WEB aplikacija i za sada mogu reći da sam prilično zadovoljan kako sve napreduje za ovih 5-6 meseci koji su iza mene... Pod velom firme je odrađeno nekoliko projekata ( one najlepse možete videti i na sajtu www.zeussoftware.rs a nemojte zameriti što nije odrađen engleski deo sajta, za to jednostavno nemam vremena jos uvek :( ).

Dalje... Hm... Šta bih mogao da pišem dalje... U suštini to je ono što mi je bilo njvažnije :). Iza mene je u ovom periodu ostalo nekoliko lepih saradnji koje su trenutno u fazi proširenja tako da će biti posla u buducnosti, a o svemu ću vas obaveštavati na vreme putem ovog bloga, kao i twitter-a i facebook-a na koje sam se u međuvremenu takođe navukao kao deo savremene "računarske kuge" :).

Da ne dužim dalje, jako mi se spava tako da sada idem na zaslužen odmor, a bitno je da sam podigao blog iz mrtvih tako da se nadam da će se sada malo češće pisati na ovim stranicama ( I'll do my best ;) ). Laku noć svima!

Нема коментара: